dimarts, 13 de novembre del 2012

El lleó no em fa por... pam i pipa, pam i pipa...

Aquest vestit li vaig fer l'any passat a la Tanit, amb l'ajuda de la meva mare. (Sort tinc d'ella, que té temps per ajudar-me!) Aquí jo vaig fer de "dissenyadora" i ella d'"executora".
La idea em va venir al comprar aquest fermall amb un lleonet de feltre a una fira, com que em feia cosa posar-li l'agulla a la nena, el vaig enganxar directament al teixit amb cola per roba. El resultat va ser aquest pichi tan divertit!

Este vestido se lo hice el año apasado a Tanit, con la ayuda de mi madre. (Una gran suerte poder contar con ella que dispone de más tiempo libre que yo!). Ésta vez yo hice de "diseñadora" y ella de "ejecutora". La idea me vino al comprar este broche con un leoncito de fieltro en una feria, como me daba cosa que la niña fuera con una aguja, se lo enganché directamente al tejido con cola para ropa. El resultado fue este pichi tan divertido!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada